top of page

Despre Noi ...

"Seriozitate, promptitudine, profesionalism

È™i încă ceva: parteneriat adevărat.”

Firma MILKPACT a fost înfiinÈ›ată în 1994 ca o societate mixtă Româno-Olandeză cu capital integral privat. Ideea de la care a pornit această investiÈ›ie a fost un produs de nișă în primă apariÈ›ie la acel moment pe piaÈ›a din România: glazura de ciocolată folosită la confecÈ›ionarea îngheÈ›atei brichetate. Activitatea de producÈ›ie a fost inaugurată în Aprilie 1995, când s-a livrat prima cantitate de glazură de ciocolată către o fabrică de îngheÈ›ată din România. În anii următori societatea È™i-a diversificat producÈ›ia, ajungându-se ca, pe lângă sortimentele de glazuri pentru îngheÈ›ată din gama ” Icepact”,  să se producă  cuverturile ”Patipact” pentru cofetării, precum È™i cremele tartinabile din gama ”Paticrem”.  CreÈ™terea constantă a vânzărilor a impus extinderea corespunzătoare a capacității de producÈ›ie È™i astfel din anul 2006, activitatea firmei a fost relocată într-o construcÈ›ie industrială nouă, realizată în localitatea Livezeni, jud. MureÈ™.

Fabrica nouă a firmei Milkpact, realizată prin utilizarea soluÈ›iilor moderne de construcÈ›ie, a permis optimizarea fluxului tehnologic È™i introducerea metodelor eficiente de control calitativ, respectiv creÈ™terea productivității, concomitent cu asigurarea unei flexibilități pentru realizarea gamei mărite de produse. Clădirea cuprinde spaÈ›ii de producÈ›ie, depozite frigorifice, spaÈ›ii anexe producÈ›iei, birouri, corpuri sanitare, etc. pe o suprafață totală de 1600 mp, asigurând o capacitate totală anuală de 2500 tone produs finit. ProducÈ›ia se desfășoară în spaÈ›ii amenajate corespunzător activităților de industrie alimentară È™i în conformitate cu legislaÈ›ia naÈ›ională È™i comunitară privind igiena È™i siguranÈ›a produselor alimentare.

 

Produsele Milkpact, realizate în aceste condiÈ›ii, cu o tehnologie modernă È™i prin aplicarea strictă a principiilor de management al calității È™i  HACCP, sunt create pentru a satisface necesitățile È™i pretenÈ›iile unei pieÈ›e în perpetuă dezvoltare.

 

Pentru a face față unei competiÈ›ii crescânde, pentru a  lărgi baza de desfacere a produselor È™i pentru a penetra segmente de piață suplimentare, s-au dezvoltat aproape în fiecare an, noi categorii de produse, ca de exemplu: glazurile de fructe pentru îngheÈ›ata, cuverturile de cacao pentru biscuiÈ›i È™i napolitane, cuverturile pentru bomboane de ciocolată, glazurile albe cu arome exotice pentru îngheÈ›ată, cuverturile de cacao È™i albă pentru cofetării È™i patiserii, cremele tartinabile cu cacao, arahide È™i alune, cremele termostabile È™i, în cele din urmă, regina produselor pe segmentul de cofetărie: ciocolata. Toate aceste produse au fost create  pe baza unor reÈ›ete proprii, au fost testate în laborator, se realizează cu materii prime selecÈ›ionate, È™i în final au trecut de cel mai important criteriu practic: cel al utilizării de  către clienÈ›ii noÈ™tri.

 

În filozofia firmei, un loc important este dedicat clienÈ›ilor ”mici”, adică  sutelor de laboratoare de cofetărie È™i patiserie, brutării È™i unități similare care, pe tot cuprinsul țării, folosesc produsele Milkpact. Pentru deservirea acestora, firma a creat o reÈ›ea de distribuÈ›ie prin colaborare cu distribuitori naÈ›ionali sau zonali, respectiv un sistem propriu de distribuÈ›ie, cu maÈ™ini de transport de medie capacitate. Prin această reÈ›ea, care funcÈ›ionează de ani de zile, anual se distribuie 700-800 tone de produse pe o arie geografică ce cuprinde aproape toată È›ara.

 

Desigur È™i clienÈ›ii ”mari”, adică fabricile de îngheÈ›ată, producătorii de napolitane È™i biscuiÈ›i, procesatorii de bomboane etc.,  îÈ™i ocupă locul binemeritat în inima afacerii Milkpact. Valorificarea produselor noastre către aceÈ™ti consumatori industriali este realizată de către departamentul de vânzări È™i reprezintă un segment important din totalul afacerii. Pentru a asigura succesul de piață al produselor din această categorie, în colaborare cu partenerii noÈ™tri s-au elaborat reÈ›ete adecvate fiecărui produs în parte.

​

​

prod 1_s.jpg
aspect din productie (2)_s.jpg
aspect din productie (6)_s.jpg

Un aspect important al afacerii rămâne grija constantă pentru eficientizarea activității. Factorul esenÈ›ial în acest sens, pe lângă aplicarea tehnologiilor moderne, rămâne gradul de implicare È™i integrare al angajaÈ›ilor  în procesul prin care se realizează o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane Euro È™i vânzări de 1000 tone produse anual. Societatea noastră manifestă o preocupare permanentă, bazată pe grijă È™i respect față interesele È™i problemele personale ale angajaÈ›ilor, pentru realizarea unui climat cât mai bun în activitatea colectivului.  Ca urmare a principiilor economice È™i de fiscalitate asumate, societatea noastră nu are datorii  È™i restanÈ›e către stat sau asigurări sociale È™i are un flux financiar sănătos care îi permite plata tuturor obligaÈ›iilor la termen.

 

Pentru asigurarea calității corespunzătoare a produselor cât È™i pentru eliminarea apariÈ›iei neconformităților în procesul de producÈ›ie, societatea a implementat È™i s-a certificat în utilizarea sistemelor HACCP È™i ISO 22000. De asemenea, în cadrul activităților sale, firma promovează în mod asumat o atitudine  pro ecologică È™i cu aplicarea principiilor de responsabilitate socială.

 

Conform estimărilor noastre, Milkpact deÈ›ine o cotă de aproximativ 10% din piaÈ›a cuverturilor È™i a glazurilor destinate sectoarelor de patiserie – cofetărie, biscuiÈ›i È™i napolitane.  În continuare, având resursele asigurate È™i capacitatea de adaptare la modificările în domeniul industriei alimentare, toată echipa Milkpact depune un efort constant, asiduu È™i inventiv pentru a cuceri o cotă cât mai mare din piaÈ›a dinamică a dulciurilor È™i pentru a oferi cele mai bune produse tuturor partenerilor. 

 

De aceea, fără teama de a greÈ™i, invităm cu respect, toÈ›i utilizatorii de cuverturi, glazuri È™i creme din România să încerce gustul ”dulce” al parteneriatului  adevărat cu Milkpact.

CERTIFICARI

iso22000.png
haccp.png
bottom of page