COORDONATE GPS: 46º 32'38,7" N şi  24º 37'00,6"E

contact

S.C. MILKPACT S.R.L.

547365 Livezeni, Str. Lunga Nr. 35, MS, Romania
Orar lucru: 8-16:00 Luni-Vineri

Tel.: +4 0265-268 274, +4 0265 267 384

Tel/Fax: +4 0265-268 408

Mobil: +4 0746 253 499 - departament distribuţie

+4 0742 147 852 - manager vânzări

+4 0746 253 474 - secretariat

office@milkpact.ro

* Am citit şi sunt de acord cu Politica de Cookie şi Politica de Confidenţialitate

©2019 by MILKPACT

Despre Noi ...

"Seriozitate, promptitudine, profesionalism

și încă ceva: parteneriat adevărat.”

Firma MILKPACT a fost înființată în 1994 ca o societate mixtă Româno-Olandeză cu capital integral privat. Ideea de la care a pornit această investiție a fost un produs de nișă în primă apariție la acel moment pe piața din România: glazura de ciocolată folosită la confecționarea înghețatei brichetate. Activitatea de producție a fost inaugurată în Aprilie 1995, când s-a livrat prima cantitate de glazură de ciocolată către o fabrică de înghețată din România. În anii următori societatea și-a diversificat producția, ajungându-se ca, pe lângă sortimentele de glazuri pentru înghețată din gama ” Icepact”,  să se producă  cuverturile ”Patipact” pentru cofetării, precum și cremele tartinabile din gama ”Paticrem”.  Creșterea constantă a vânzărilor a impus extinderea corespunzătoare a capacității de producție și astfel din anul 2006, activitatea firmei a fost relocată într-o construcție industrială nouă, realizată în localitatea Livezeni, jud. Mureș.

Fabrica nouă a firmei Milkpact, realizată prin utilizarea soluțiilor moderne de construcție, a permis optimizarea fluxului tehnologic și introducerea metodelor eficiente de control calitativ, respectiv creșterea productivității, concomitent cu asigurarea unei flexibilități pentru realizarea gamei mărite de produse. Clădirea cuprinde spații de producție, depozite frigorifice, spații anexe producției, birouri, corpuri sanitare, etc. pe o suprafață totală de 1600 mp, asigurând o capacitate totală anuală de 2500 tone produs finit. Producția se desfășoară în spații amenajate corespunzător activităților de industrie alimentară și în conformitate cu legislația națională și comunitară privind igiena și siguranța produselor alimentare.

 

Produsele Milkpact, realizate în aceste condiții, cu o tehnologie modernă și prin aplicarea strictă a principiilor de management al calității și  HACCP, sunt create pentru a satisface necesitățile și pretențiile unei piețe în perpetuă dezvoltare.

 

Pentru a face față unei competiții crescânde, pentru a  lărgi baza de desfacere a produselor și pentru a penetra segmente de piață suplimentare, s-au dezvoltat aproape în fiecare an, noi categorii de produse, ca de exemplu: glazurile de fructe pentru înghețata, cuverturile de cacao pentru biscuiți și napolitane, cuverturile pentru bomboane de ciocolată, glazurile albe cu arome exotice pentru înghețată, cuverturile de cacao și albă pentru cofetării și patiserii, cremele tartinabile cu cacao, arahide și alune, cremele termostabile și, în cele din urmă, regina produselor pe segmentul de cofetărie: ciocolata. Toate aceste produse au fost create  pe baza unor rețete proprii, au fost testate în laborator, se realizează cu materii prime selecționate, și în final au trecut de cel mai important criteriu practic: cel al utilizării de  către clienții noștri.

 

În filozofia firmei, un loc important este dedicat clienților ”mici”, adică  sutelor de laboratoare de cofetărie și patiserie, brutării și unități similare care, pe tot cuprinsul țării, folosesc produsele Milkpact. Pentru deservirea acestora, firma a creat o rețea de distribuție prin colaborare cu distribuitori naționali sau zonali, respectiv un sistem propriu de distribuție, cu mașini de transport de medie capacitate. Prin această rețea, care funcționează de ani de zile, anual se distribuie 700-800 tone de produse pe o arie geografică ce cuprinde aproape toată țara.

 

Desigur și clienții ”mari”, adică fabricile de înghețată, producătorii de napolitane și biscuiți, procesatorii de bomboane etc.,  își ocupă locul binemeritat în inima afacerii Milkpact. Valorificarea produselor noastre către acești consumatori industriali este realizată de către departamentul de vânzări și reprezintă un segment important din totalul afacerii. Pentru a asigura succesul de piață al produselor din această categorie, în colaborare cu partenerii noștri s-au elaborat rețete adecvate fiecărui produs în parte.

Un aspect important al afacerii rămâne grija constantă pentru eficientizarea activității. Factorul esențial în acest sens, pe lângă aplicarea tehnologiilor moderne, rămâne gradul de implicare și integrare al angajaților  în procesul prin care se realizează o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane Euro și vânzări de 1000 tone produse anual. Societatea noastră manifestă o preocupare permanentă, bazată pe grijă și respect față interesele și problemele personale ale angajaților, pentru realizarea unui climat cât mai bun în activitatea colectivului.  Ca urmare a principiilor economice și de fiscalitate asumate, societatea noastră nu are datorii  și restanțe către stat sau asigurări sociale și are un flux financiar sănătos care îi permite plata tuturor obligațiilor la termen.

 

Pentru asigurarea calității corespunzătoare a produselor cât și pentru eliminarea apariției neconformităților în procesul de producție, societatea a implementat și s-a certificat în utilizarea sistemelor HACCP și ISO 22000. De asemenea, în cadrul activităților sale, firma promovează în mod asumat o atitudine  pro ecologică și cu aplicarea principiilor de responsabilitate socială.

 

Conform estimărilor noastre, Milkpact deține o cotă de aproximativ 10% din piața cuverturilor și a glazurilor destinate sectoarelor de patiserie – cofetărie, biscuiți și napolitane.  În continuare, având resursele asigurate și capacitatea de adaptare la modificările în domeniul industriei alimentare, toată echipa Milkpact depune un efort constant, asiduu și inventiv pentru a cuceri o cotă cât mai mare din piața dinamică a dulciurilor și pentru a oferi cele mai bune produse tuturor partenerilor. 

 

De aceea, fără teama de a greși, invităm cu respect, toți utilizatorii de cuverturi, glazuri și creme din România să încerce gustul ”dulce” al parteneriatului  adevărat cu Milkpact.

CERTIFICARI